چگونه خودکنترلی داشته باشیم و استاد زندگی خود باشیم :
نوشته شده توسط : aram

چگونه خودکنترلی داشته باشیم و استاد زندگی خود باشیم :

مطمئناً خودکنترلی در روانشناسی کودک جدیدی نیست. مدتی است که وجود داشته است، اما همچنان دانشمندان را مجذوب خود می کند. بارها و بارها ثابت می‌کند که یک ستاره واقعی است—برای کسانی که می‌توانند با موفقیت آن را تمرین کنند، مزایای زیادی به همراه دارد.مجله ایران کید

مطالعه پشت سر هم تایید می‌کند که اگر راهی برای تقویت خودکنترلی خود پیدا کنیم، زندگی‌مان بسیار بهتر می‌شود - ما سالم‌تر می‌خوریم، ورزش می‌کنیم، بیش از حد خرج نمی‌کنیم، زیاد می‌نوشیم یا در هر چیزی که برایمان مضر است زیاده روی نمی‌کنیم. ما می‌توانیم خیلی راحت‌تر به اهداف خود برسیم و موفقیت دیگر یک واهی دوردست نخواهد بود.

به بیان ساده، اگر بدانید که چگونه وسوسه‌ها، احساسات و رفتارهای خود را کنترل کنید، همانطور که شکسپیر سال‌ها پیش اشاره کرد، جهان صدف شما خواهد شد.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه خودکنترلی کار می کند و چگونه خود کنترلی داشته باشید تا زندگی مورد نظر خود را داشته باشید.

چرا خودکنترلی مهم است

از زمان آزمایش مارشملو، خودکنترلی در بسیاری از مطالعات دیگر نقش اصلی را داشته است و به طور کلی به تبلیغات خود ادامه می دهد. کنترل تکانه برای کسانی که می توانند آن را به خوبی تمرین کنند، مزایای زیادی می دهد.

خودکنترلی دوست صمیمی با دستیابی به هدف، سلامت روحی و جسمی، و بسیاری از بخش های مهم دیگر زندگی مانند روابط، تحصیلات، ورزش، شغل و عزت نفس است. به زبان ساده، قدرت اراده برای چشم‌اندازی به هر نوع موفقیتی ضروری است. بهترین بازیهای استراتژیک آیفون

به اندازه کافی جالب توجه است که طبق نظرسنجی استرس در آمریکا انجمن روانشناسی آمریکا در سال 2011 ، 27 درصد از پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که فقدان اراده مهمترین مانع برای تغییر است.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: